Tartalomfejlesztés

Tartalommarketinggel a találati oldalak élére kerülhetünk

"A webszövegírás napjainkban az egyik leggyakoribb megbízás, amelynek célja, hogy a weboldalakat a szövegíró olyan tartalommal töltse fel, amely a látogatókat a weboldalon maradásra, a szolgáltatás vagy áru megrendelésére, illetve későbbi, lehetőleg rendszeres visszatérésre motiválja. A szövegnek ugyanakkor arra is alkalmasnak kell lennie, hogy az internetes keresők minél könnyebben megtalálják az oldalt, így tehát a webes szövegírás célja az új látogatók szerzése, illetve a meglévő látogatók partnerekké (megrendelőkké, vásárlókká stb.) konvertálása.

Webes szövegeknél elsődleges, hogy logikusan felépített, megfelelően tördelt szövegek keletkezzenek, amelyek elősegítik a honlapon való eligazodást és minden szükséges információt átadnak." wikipédia

2014-ben minden eddiginél fontosabb lesz a minőségi tartalmak írása a weben. Ahogyan a Google legújabb algoritmusaival a linképítési stratégiák is a minőségi tartalom előállítása felé mozdultak el, úgy ez a jelenség a Facebookon is megveti lábát.

Ma már nem lehet elhanyagolni online csatornáink frissítését új tartalmakkal, mert az eltűnik a süllyesztőben. Csak Magyarországon több millió domain van beregisztrálva, amelyeket a Google keresője folyamatosan monitoroz és a legfrissebb tartalmakkal rendelkezőket sorolja a találati lista élére.

A Google panda és pingvin algoritmusai sok ezer apró dologra figyelnek a weboldalak felépítésével és a linkhálózatukkal kapcsolatban is. A legújabb trendek szerint a weboldalak technikai felépítése és a minőségi tartalma már fontosabb a rengeteg „olcsó” weboldalakról érkező linkeknél. Az olcsó weboldalak alatt a linkfarmokat, warez oldalakat és egyéb könnyen megszerezhető linkeket értem.

Ha rendszeresen frissülő minőségi tartalmakat szeretne weboldalára, akkor keressen minket!

Kérjen ajánlatot most tartalomfejlesztésre

Milyen tartalmakat bízhat ránk?

  • 1
  • Weboldal tartalmainak megírása
  • 2
  • Kampányoldalak marketingszövegeinek megírása
  • 3
  • Blog posztok írása
  • 4
  • Facebook posztok írása
  • 5
  • Játékok szövegezése
  • 6
  • Játékszabályok megírása
  • 7
  • Cikkírás weboldalára vagy partnere oldalára
  • 8
  • PR cikk írás
  • 9
  • Hírlevél szöveg írás