Vezetsz üzleti blogot? Vagy még csak a tervezési fázisnál tartasz? Esetleg még hezitálsz, hogy van-e egyáltalán értelme bevezetni, ha eddig még nem, mivel már blogokból lassan Dunát lehet rekeszteni?
Igaz, hogy már rengetegen blogolnak, de mégis mindegyik más, mindegyiknek más a stílusa, más stratégia, cél alapján dolgoznak, éppen ezért nagyon is van létjogosultsága a blogoknak, főleg az üzleti jellegűeknek. Az üzleti blognak a feladata nem az eladás, hanem a szakmai neved megalapozása. A cikkekben közelebb kerülhetsz meglévő és potenciális vevőidhez. Szakmai tudásod, tapasztalatod bemutatásával bizonyíthatod, hogy helyed van a szakmában, ezért egy idő után, ha folyamatosan jelen vagy és publikálsz, kialakul közted és követőid közt a bizalom, ami alapján előbb-utóbb termékedért, szolgáltatásodért is sorba fognak állni.
De mi van akkor, ha nincs időd, energiád, szövegírói vénád mindezt kivitelezni? Ebben az esetben megteheted, hogy kiszervezed, egy külső céget bízol meg a blog cikkek folyamatos publikálásával. De mégis hogyan-teheted fel a kérdést- amikor ők nem értenek ahhoz, amihez te igen, amit már évek óta tanulsz, tapasztalsz a szakmában. Ahogy a Te hivatásod, amit az évek során megszerzett profizmusoddal kezelsz, úgy egy szövegírással foglalkozó szakember is pénzt és időt nem spórolva fejlesztette magát annak érdekében, hogy bármilyen témát, bármilyen céllal is bízzanak rá, tud róla cikket írni. A hogyan, az már maradjon szakmai titok.
Tehát, ha szükséged van egy szakmai, üzleti blogra, amivel tovább építheted renomédat a szakmában, de nincs rá kapacitásod, lépj kapcsolatba velünk, bízz meg minket blogod írásával!
A blogbejegyzések folyamatos publikálásával a következő fog történni:
- nőni fog követői bázisod
- a Google a bejegyzésekben használt kulcsszavak alapján előbbre fogja sorolni holnapodat, így könnyebben is fognak rád találni
- szakmailag egyre elismertebb leszel, szakértőként fognak rád tekinteni
- ügyfélköröd gyarapodni fog
Maradt még kérdésed? Írd meg és választ kapsz rá!