Google adwords hirdetés-kezelés

Ha tetszik, ha nem, a Google mára már egy kikerülhetetlen marketing eszköz, hirdetési felület. Ha te nem vagy rajta jelen, a konkurenciád nem egy potenciális ügyfeledet happolhat el előled. Hiába nyújtasz kiemelkedő szolgáltatást, megfelelő ár-érték arányt. A jelenlét számít. De ez csak egyik a versenyszempontok közül.

A Google Adwords, a debütálása, azaz 2000 óta rengeteg változáson ment keresztül. Napjainkra már egy komplex algoritmussal rendelkező hirdetési rendszerré nőtte ki magát, és még most is szinte minden héten valami újítással rukkol elő. Csoda, ha egy vállalkozó a napi apró-cseprő feladata mellett nem tudja követni a változásokat? Sőt, aki ma kezdene hozzá megtanulni a Google Adwords hirdetések beállítását, mellé pedig az elengedhetetlen Analytics-et, annak bizony fel kell kötnie azt a bizonyos alsó nadrágot, ugyanis nem egy-két hétig fog tartani.

Erre pedig a legtöbb vállalkozónak semmilyen szempontból sincs kapacitása. De az sem lehet megoldás, hogy az egyik munkatársat szakértelem nélkül ráállítani a hirdetések kezelésére, mert akkor ugyanúgy nem fognak jönni az eredmények és csak a Google fog jól járni.

Mi lehet hát a megoldás?

Egy szakértő, több éves tapasztalattal rendelkező alvállalkozót megbízni, aki tisztában van azzal, hogy

  • mindennek az alapja a jól megválasztott pár száz releváns kulcsszó
  • nem minden kulcsszó esetében kell az első helyért küzdeni
  • a konverziós arány előrébb való, mint az átkattintási arány
  • az eredmény a hirdetés időzítésen is múlik
  • a siker érdekében több hirdetéscsoporttal is kell dolgozni.

Ha eleged van abból, hogy a konkurencia egy lépéssel mindig előtted jár, engedd meg, hogy a Honlapmenedzser levegye a terhet a válladról, átvállalja a Google hirdetéseid kezelését és hozzájáruljon vállalatod sikeressé tételéhez.

Maradt még kérdésed? Írd meg és választ kapsz rá!

Kapcsolatfelvétel

Ha tetszett oszd meg