Ellenőrizze le, hogy foglalte-e már az a domain név amit választott honlapjának.
Keresendő domain:
.
Domain név regisztráció
Mire kell odafigyelni domain név választásnál
Webhosting / tárhely
Dinamikus tárhely szolgáltatás minden létező szolgáltatással, ami egy modern weboldalhoz csak kell.
Piackutatás
Online marketingkutatás

Arculattervezés
- Grafikai elemek kidolgozása
- Webdesign kialakítása
- Animációk, bannerek
- Tipográfia

Weboldal-fejlesztés
- Weboldal programozás
- Weboldal átalakítás
Online marketing
- Kereső marketing
- Kereső optimalizálás
- Látogatottság elemzés
- Online kampánymenedzsment
- PPC és Banner kampányok
Tartalomfejlesztés
- Weboldal szövegei
- PR cikk írás
- Hírlevél írás
Hírlevél rendszer üzemeltetés
Hírlevél kiküldés, akár több ezer címre előre beállítot időpontokban.
Webshop készítés
Ma már nem kell üzletet fenntartania ahhoz, hogy a termékeit árulhassa! Elég egy webshop is.
Honlapmenedzsment
- Karbantartás
- Tartalomfrissítés
- Folyamatos optimalizálás
- Konkurencia figyelés
- B2B kapcsolatépítés
- Hírlevél üzemeltetés, e-mail marketing kivitelezés és menedzselés
 
Amiben még tudunk segíteni:
Hang- vagy videó felvétel készítése
Mondja el szóban! Mutassa be szolgáltatását vagy termékét szóba vagy videóban, amit sokkal többen meghallgatnak, mint ahányan elolvasnának!
Offline marketing kampány
Az ország bármely területére tudunk Önnek szervezni hirdetési kampányt, legyen az újság hírdetés vagy szórólap terjesztés.
Fordítás
Honlapját nem csak Magyarországról érik el, ezért érdemes több nyelven is olvashatóvá tenni.

Online marketing

Keresőmarketing
A keresőrobotoknak könnyen ránk kell találniuk és honlapunkat elég relevánsra kell értékelniük ahhoz, hogy az első találatok közé sorolja be. Ezt a megfelelő kulcsszavak kiválasztásával, jó partnerkapcsolatok kiépítésével, minőségi tartalommal, jó honlapfelépítéssel lehet elérni.

Ide tartozik a honlap optimalizálása, ami által a keresőkben a lehető legjobb helyet ériheti el az oldal. A kereső optimalizálás lényege, hogy a vállalkozására legjellemzőbb kulcsszavakra rákereső potenciális vásárlóinak az ön honlapja jelenjen meg az első húsz találat között vagy jobb esetben az első találati oldalon.

Jó kulcsszavak meghatározásával a keresőkben olyan jó helyezést érhet el, amely hatékonyabb minden más hirdetésnél! Nem véletlenül specializálódnak erre a területre külön cégek is, de ők súlyos összegeket kérnek el egy-egy ilyen optimalizálásért.

Ezért fontos, hogy már a honlap készítése közben optimalizáljunk, és így a költségek is jóval kisebbek lesznek. A Honlapmenedzser.hu kereső optimalizálással 1.400.000 találatból már első helyeket is elért a Google keresőjében megrendelőinek.

Fontos, hogy a keresők által nem tiltott módszerekkel érjük el ezeket az eredményeket, különben többet ártanánk a honlapnak, mint amit elérhettünk volna. Nem szabad türelmetlennek sem lenni, mert az is biztos, hogy az optimalizálás után nem kerülünk egyik napról a másikra a találati oldalakon az elsők közé. Ki kell várnunk, míg a keresőrobotok rátalálnak oldalainkra és tartalmuk és felépítésük alapján rangsorolják.

Ezután lehet finomítani a honlapot, hogy minél jobb helyeket érjen el. Ezt a kereső optimalizáláson kívül más honlapon elhelyezett linkekkel is javíthatjuk. Minél több olyan oldalról mutat a honlapunkra link, ahol hasonló témákkal foglalkoznak mint mi, annál jobbnak fog rangsorolni minket a kereső.

Látogatottság elemzés
Látogatottság elemzésre azért van szükség, hogy megtudjuk hogyan találtak ránk, milyen kulcsszavakkal, honnan érkeztek oldalunkra és ott mennyi időt töltöttek el.

Ha egy aloldalra sokkal többen látogatnak közvetlenül mint a nyitóoldalt és az aloldalon több időt töltenek el, akkor az érdekes információkat tartalmaz az olvasóknak. Viszont, ha egy-egy oldalon kevés időt töltenek el az olvasók, akkor azon változtatni kell, mert valami miatt átsiklanak rajta és lehet, hogy ezáltal elveszítünk egy vásárlót.

Online kampánymenedzsment

PPC
Itt már fizetett hirdetésekről beszélünk, aminek a legköltséghatékonyabb formája a PPC hirdetés.

PPC hirdetés esetén önnek csak a potenciális érdeklődők után kell fizetni, azaz csak a hirdetésre rákattintók után!
Viszont nem mindegy, hogy milyen a hirdetésünk szövege! Ha túl általános, akkor sokan fognak rákattintani és nem lesz hatékony, mert nem a potenciális vásárlóink kattintanak csak. Olyan szöveget kell kitalálni, ami figyelemfelkeltő ugyan, de nem kattint rá akárki.


De itt még nincs vége a hirdetésünknek, sőt most kezdődik a neheze!
A hirdetésen keresztül honlapunkra érkező látogatót meg kell győznünk arról, hogy jó helyen jár és megtalálta azt amit keresett. Ezért nem az általános információkat tartalmazó nyitó oldalra irányítjuk, hanem direkt erre a célra elkészített aloldalra, amit csak a hirdetésen keresztül hozzánk érkezőknek szánunk. Ide olyan információkat, ajánlatokat, akciókat tehetünk, amelyek csak neki szól.
Ez az aloldal arra is jó, hogy lemérjük hányan látogatták meg és ezek közül hányan regisztráltak például hírlevelünkre. Mennyi ideig maradtak ott és felkeltette-e érdeklődésüket ajánlatunk.
A Honlapmenedzser.hu megrendelőinek elkészíti ezeket az aloldalakat, hogy minél jobb eredményeket érjen el hirdetésein keresztül a honlapjával!

Banner
Kevésbé hatékony formája a reklámozásnak a banner-hirdetések. Ezek általában imázs építésre szolgálnak. Kérésére felkutatjuk azokat a weboldalakat és portálokat, ahol a leghatékonyabban jelenhet meg banner-hirdetéseivel.

 

 
© 2009 Varga Média és Marketing Iroda