Ellenőrizze le, hogy foglalte-e már az a domain név amit választott honlapjának.
Keresendő domain:
.
Domain név regisztráció
Mire kell odafigyelni domain név választásnál
Webhosting / tárhely
Dinamikus tárhely szolgáltatás minden létező szolgáltatással, ami egy modern weboldalhoz csak kell.
Piackutatás
Online marketingkutatás

Arculattervezés
- Grafikai elemek kidolgozása
- Webdesign kialakítása
- Animációk, bannerek
- Tipográfia

Weboldal-fejlesztés
- Weboldal programozás
- Weboldal átalakítás
Online marketing
- Kereső marketing
- Kereső optimalizálás
- Látogatottság elemzés
- Online kampánymenedzsment
- PPC és Banner kampányok
Tartalomfejlesztés
- Weboldal szövegei
- PR cikk írás
- Hírlevél írás
Hírlevél rendszer üzemeltetés
Hírlevél kiküldés, akár több ezer címre előre beállítot időpontokban.
Webshop készítés
Ma már nem kell üzletet fenntartania ahhoz, hogy a termékeit árulhassa! Elég egy webshop is.
Honlapmenedzsment
- Karbantartás
- Tartalomfrissítés
- Folyamatos optimalizálás
- Konkurencia figyelés
- B2B kapcsolatépítés
- Hírlevél üzemeltetés, e-mail marketing kivitelezés és menedzselés
 
Amiben még tudunk segíteni:
Hang- vagy videó felvétel készítése
Mondja el szóban! Mutassa be szolgáltatását vagy termékét szóba vagy videóban, amit sokkal többen meghallgatnak, mint ahányan elolvasnának!
Offline marketing kampány
Az ország bármely területére tudunk Önnek szervezni hirdetési kampányt, legyen az újság hírdetés vagy szórólap terjesztés.
Fordítás
Honlapját nem csak Magyarországról érik el, ezért érdemes több nyelven is olvashatóvá tenni.

Piackutatás

Minden vállalkozásnak, amely meg kíván jelenni az interneten is, egy megelőző online piackutatást kell, de legalábbis érdemes végeznie ahhoz, hogy megtudja a potenciális vásárlóinak internetezési szokásait, és hogy hogyan fogja tudni őket megszólítani a neten.

A vállalkozások 90% ezt az első és legfontosabb lépést kihagyja honlapkészítés előtt és ezért olyan eredménytelen oldalak születnek, amelyek nem viszik előrébb a vállalkozást és nem hoz hasznot a cégnek.

A Honlapmenedzser.hu egy komplett weboldal megrendelése esetén ezzel a ponttal kezdi el a munkát, hogy a honlapját a célközönségére tudjuk szabni és igényeiket kielégíteni. A vállalkozása profilja dönti el elsősorban, hogy kik lesznek a célközönséghez tartozók, de azon kívül lehet, hogy más szegmensek megszólítása is hasznos lehet.
Pl.: ha önnek autóalkatrész üzlete van, akkor a célközönsége elsősorban a 20 évnél idősebb férfiak, akiknek már van autójuk, illetve az autószerelők.
Ezután kerül sor a kulcsszavak meghatározására. Ezek azok a szavak, amelyre a célközönsége a legtöbbet keres rá az interneten. Ez lehet pl.: autótól kezdve a hengerfejig bármi, ami a járművekkel kapcsolatos.

Ha összeszedtük ezeket az információkat, akkor célközönségünk ízlése és igénye szerint tudjuk kialakítani honlapunkat, mert elsősorban nekik kell tetszenie oldalainknak és nem nekünk!

Ha már van honlapja, akkor annak statisztikájából már hasznos információkhoz lehet jutni.
Megtudhatjuk belőle, hogy honnan érkeznek a legtöbben, melyik lapunk a leglátogatottabb, mennyi időt töltenek el honlapunkon, milyen kulcsszavak által jutottak hozzánk.

Hasznos lehet a konkurenciák weboldalainak és hasonló; témájú oldalak elemzése és nyomon követése is.

Végül, ha ezek megvannak, akkor a honlap célját kell meghatározni. Mit szeretnénk vele elérni és azt hogyan.
Csak beszeretnénk mutatni cégünket és elcsábítani üzletünkbe az olvasóinkat, vagy egyből rendelési lehetőséget is biztosítunk a számukra?
Leírjuk részletesen termékeink, szolgáltatásaink hasznosságát és előnyeit, amelyből tanulhat?
Vagy tudatosan tereljük a látogatónkat a vásárlás felé egy megtervezett kampánnyal?

Online marketingkutatással már előre kikérhetjük a leendő vásárlóink véleményét, hogy mire van igényük és így hatékonyabban is tudunk majd értékesíteni.

 
© 2009 Varga Média és Marketing Iroda