Honlapmenedzser a Marketing Expón
A KKV-Expón kiállítani komoly presztízs, valamint leírhatatlanul hasznos: számtalan jó kérdésre válaszoltunk, és mindez szinte felbecsülhetetlen piaci ismeretet adott.
A kiállításon a közösség játékok előnyeit mutattuk be a résztvevőknek és erre adtunk megoldást.
Facebookon jelen kell lenni. De mit csináljunk?
Ha találkozol egy marketingessel, akkor mostanában minden második szava az lesz, hogy Facebook (esetleg social media). Vitán felül áll, hogy ezek jól használva igazán hatékony csatornák, és már csak azért is érdemes őket használni, mert bármely célpiacra is célzol, biztos, hogy a neten töltött idejük nagy részét Facebookon töltik.
Ezért hát csinálsz egy céges oldalt. Beállítod, esetleg dizájnolod, elkezdesz posztolgatni, ám a követők csak ímmel-ámmal gyűlnek. Promótálod egy-egy posztodat, de még ez is kevésnek tűnik.
És nem elég, hogy alig van követőd, de vevőd például egy sem jött.
Általában 2 dolog hiányzik ilyenkor: a láthatóságnövelés és az ajánlat. És mindkettő megvan egy nyereményjátékban.
A Facebook anyanyelve: játékok
A sikeres kommunikációhoz mindig a csatornához kell igazítanod az üzenetedet, esetleg csatornaspecifikus üzenetekkel kell megjelenned.
A Facebook könnyed bulvárterep, ahol a könnyed, lájkolható, megosztható anyagok vagy a hasonlóan könnyed játékok dominálnak. Nem tudományos igényű szakmai anyagokat keresünk Facebookon (arra ott a LinkedIn), hanem valamit, amivel a vonaton ülve elkattoghatunk.
Erre tökéletes eszköz egy promóciás játék, egy verseny vagy egy saját alkalmazás. És mind a B2C, mind a B2B piac vevő egy jól felépített promócióra.
A játékkal rögtön két dolgot is elérhetsz: növelheted az oldalad népszerűségét (mert a játékba raksz egy olyan funkciót, amellyel a játékos megoszthatja azt másokkal, jutalomért meghívhatja a barátait stb.) és adatokat gyűjthetsz a potenciális vevőidről (ez jól fog jönni későbbi kampányoknál).
Végeredményben kialakul egy aktív közösség a közösségi felületeden – de hát épp ez a cél.
Kész megoldások személyre szabva
Az Expón kiderült, hogy óriási igény van közösségi játékmegoldásokra a sablonos lájkolj és nyerj megoldásokon kívül, mert a cégek ismerik a social mediát és számtalan nyereményjáték-ötletük van.
A Honlapmenedzser segít kreatív és sikeres játékokat összerakni ügyfeleinek, amellyel egy csapásra nem csak követőket, de adatbázist is épít és új potenciális vásárlókra is szert tehet.
A klasszikus játékalkalmazásokon kívül egyedi igényeket is elkészítünk és menedzseljük azt a játék ideje alatt. Ha egy közösségépítő játékra lenne szüksége, akkor keresse a Honlapmenedsert!