Készen áll? 2018 az Ön éve lesz! - de csak akkor, ha részt vesz az V. Magyar Marketing Fesztiválon!
Hadd tegyek fel önnek egy egyszerű kérdést: strucc vagy farkas? Ön melyik politikát folytatja, ha vállalatának marketingjéről van szó? Nem titok, hogy a marketing bizonyos területei havonta, negyed évente változik, amit lássunk be, nem könnyű követni, főleg nem vezetőként. Ugyanakkor időhiányra hivatkozva nem dughatjuk homokba a fejünket és győzködhetjük magunkat arról, hogy meg leszünk mi marketing nélkül is. Ez az elmélet már 2014-ben, az első Magyar Marketing Fesztivál megszervezésekor se volt érvényes.Kutatások alapján az új év mindig valami újdonsággal kecsegtet, az ember azt érezheti, hogy most új lappal kezdhet és sokkal jobb lehet tavalyi énjénél. Sokan megpróbálnak új szokásokat kialakítani, de az esetek nagy százalékában ez idő előtt dugába dől. Ha Ön is hasonló cipőben jár és sosincs ideje utolérni magát, mégis ebben az évben nagyot szeretne előre lépni vállalkozásával, ne hagyja ki az V. Magyar Marketing Fesztivált, ami minden évben egy kincses bánya, ha az ember szemfüles és kihasználja az egész évet meghatározó egyetlen egy nap nyújtotta előnyeit. A fesztivál központi programja, a fergeteges 14 előadásból álló sorozat, ahol a marketing szakma krémje fogja tájékoztatni a nagyérdeműt a legújabb trendekről. Megtudhatja, melyek lesznek 2018-ban a legfontosabb kommunikációs csatornák, hogyan tudja megszólítani célközönségét, és még számtalan hasznos információ, amely életbevágó lehet az egyre nagyobb média zajban.
De lesz még más is! Ha leleményes és nyitott szemmel jár, a Networkingen annyi potenciális partnerrel cserélhet névjegyet, akik akár egy évre elegendő megrendelést is hozhatnak Önnek! Ne hagyja ki a potom 40 szakmai kiállító standját sem, akik elképesztő ajánlatokkal, kihagyhatatlan szolgáltatásokkal készülnek az Ön vállalkozásának a felpörgetésére, profitja maximalizálásra.
Ez még mindig nem minden! 2018. január 25-én, a Lurdy Konferenciaközpontban tiszteletét teszi öt magyar milliárdos is a „Milliárdosok klubja”-ban egy-egy inspirációs előadás keretén belül, nevezetesen Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója, Kárpáti Zoltán a Dr. Batz gyógycipőket gyártó manufaktúra tulajdonosa és vezetője, Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft Nyrt. alapítója, illetve Hovány Márton a Hovány autócsoport alapítója.
Ha Önt ennyi információval még nem sikerült meggyőznünk arról, hogy az V. Marketing Fesztivál egy halaszthatatlan esemény, akkor látogasson el a Fesztivál hivatalos holnapjára, amelyet nem mellesleg már 5. éve a Honlapmenedzser.hu fejleszt: http://marketingfesztival.hu
Ne feledje! A tudás, az információ hatalom! Szerezze meg első kézből az V. Magyar Marketing Fesztiválon! Találkozzunk 2018. január 25-én (csütörötök) a budapesti Lurdy Konferenciaközpontban!