Maradj kapcsolatban az érdeklődőkkel, avagy a Facebook-remarketing használata

Maradj kapcsolatban az érdeklődőkkel, avagy a Facebook-remarketing használata

Bizonyára tapasztaltad már te is, hogy rendkívül sokan olyan érdeklődő jut az oldaladra, aki telepakolja ugyan kosarát webshopodban, de később nem tér vissza, hogy meg is vegye a termékeket. Aki vásárol, az pedig csak ritkán tér vissza újabb pénzköltés erejére.

Az online áruházadhoz leginkább konvertáló emberek megtalálásához és a kapcsolattartásra hozta létre többek között a Facebook is a remarketing lehetőségét.

Azért szeretnénk kiemelni a közösségi-média óriást ebben a tekintetben, hiszen jóval olcsóbban megúszhatjuk a marketing ezen válfaját az oldalon, mint máshol, így sokkal kisebb költségekkel kell számolnunk egy vevő elérésekor.

A Facebookon ráadásul a célzásnál külön beállíthatjuk az emberek egyéb érdeklődési körét, valamint különféle demográfiai adatokat.

Hogyan hozd létre saját remarketing-kampányod?

Első lépésként honlapodba be kell építened a Facebook keresőkódját. Ha ez megvan, akkor bárkit elérhetsz, aki korábban megnézte az oldaladat. Csináljunk mondjuk egy csoportot azokból, akik az utolsó három hónapban keveredtek az oldalra.

Ezután a hirdetéskezelőben hozz létre egy új hirdetést, amely azt célozza meg, hogy még több embert irányíts a weblapodra. Legyen mondjuk egy konkrét termék, melynek URL-címét beilleszted a mezőbe és állítsd be, hogy az eladásokat szeretnéd növelni ezen az oldalon.

A célzási beállításoknál a korábban létrehozott látogatói bázist kell beállítanod. Ezután beállíthatod, hogy mekkora összeget szeretnél naponta elkölteni arra, hogy elérd korábbi látogatóidat. Végül már csak létre kell hoznod és meg is van az első remarketing-kampányod, mely folyamatosan fogja szállítani az érdeklődőket a weboldaladra.

Azonban a munka itt koránt sem ér véget. Érdemes folyamatosan figyelemmel kísérni a látogatók demográfiai változását, néha módosítani a felhasznált kereten, próbálgatni a különböző szövegezéseket.

A legtöbben a különböző célok elérésére több kampányt használnak, így még jobb eredményeket érve el a vevőszerzésben.

Ha elakadsz a remarketing beállításában, keress minket és segítünk!

Ha tetszett oszd meg a cikket