Így növeld a Facebook-rajongóid számát

Valószínűleg van egy marketingstratégiád, ami a mindennapokban segíti a cégedet. De vajon van-e Facebook-stratégiád is?

Ha a marketingstratégiádban eddig csak annyi szerepelt, hogy „legyünk jelen a Facebookon”, akkor ez a cikk segít, hogy részletesebb és hatékonyabb legyen a jelenléted. Mert a kihívás nem az, hogy felépíts egy céges oldalt, hanem az, hogy a 15 követőt felduzzaszd legalább 1000 követőre.

Miért nem követ téged senki?

Az ügyfeleid szerint is olyan jó a közösségi jelenléted, mint szerinted?

A HubSpot 2014 novemberében megjelent jelentése szerint nem. Óriási a szakadék az ügyfeleid elvárásai és a te megvalósításod között, így pedig elbeszéltek egymás mellett.

A cikkben átvesszük a jelentés fontosabb pontjait.

Közösségi média a cégednek – 10 gyakori mítosz (1. rész)

Azért alakulnak ki oly könnyen a mítoszok, mert sokszor túl gyorsan vonjuk le a tanulságot, vagy egyszerűen csak elvész a fő üzenet az internet zajában. Látjuk, hogy ez vagy az a gyakorlat működik, és azonnal kész igazságnak könyveljük el.

Aztán ha nem úgy megy minden, ahogy a mítosz szerint mennie kéne, akkor könnyen hátat fordíthatsz az egész social világnak, mert időpocsékolásnak tűnik.

Holott ha a mítoszok mögé nézel, akkor finomíthatod a stratégiát, de immár a valóságra alapozva.

Tegyük pontosan ezt és nézzünk gyakori közösségi médiás mítoszokat!