Fent vagy a Pinteresten. Miért használd és mire?

Nehéz mit kezdeni a Pinteresttel. A Facebooknál és Twitternél egyértelmű az üzleti felhasználás, a YouTube-ot is megtöltheted a videóiddal. Na de a Pinterest mire jó? Miért jó az, ha képeket osztogatsz és jelölgetsz meg?

Azt tudtad, hogy regisztráció nélkül is fent vagy a Pinteresten? Nézd meg: http://www.pinterest.com/source/WEBOLDALAD.HU
(Értelemszerűen a „weboldalad.hu” részt cseréld le a sajátodra.)

Nyereményjáték a Facebookos üzenőfalodon – 7 lépés

Bár lehet (és sokszor érdemes) alkalmazást készíteni, hogy a facebookos promóciódat azok segítségével folytasd le, sokszor egyszerűbb, ha csak kiposztolod a nyereményjátékot az üzenőfaladra. Kisebb promócióknál gyorsabb és egyszerűbb lehet.

De a sikeres nyereményjáték többről szól, mint a kiposztolásról. És erről lesz szó ebben a cikkben.

Így növeld a Facebook-rajongóid számát

Valószínűleg van egy marketingstratégiád, ami a mindennapokban segíti a cégedet. De vajon van-e Facebook-stratégiád is?

Ha a marketingstratégiádban eddig csak annyi szerepelt, hogy „legyünk jelen a Facebookon”, akkor ez a cikk segít, hogy részletesebb és hatékonyabb legyen a jelenléted. Mert a kihívás nem az, hogy felépíts egy céges oldalt, hanem az, hogy a 15 követőt felduzzaszd legalább 1000 követőre.

Miért nem követ téged senki?

Az ügyfeleid szerint is olyan jó a közösségi jelenléted, mint szerinted?

A HubSpot 2014 novemberében megjelent jelentése szerint nem. Óriási a szakadék az ügyfeleid elvárásai és a te megvalósításod között, így pedig elbeszéltek egymás mellett.

A cikkben átvesszük a jelentés fontosabb pontjait.