Mitől lesz egy tartalom „megosztásmágnes”?

Ha megfejthető lenne a titok, akkor minden tartalom vírusszerűen elterjedne. De valójában csak irányvonalak vannak, illetve sok-sok tesztelés után egy szerencsés telitalálat.

Ám az emberi psziché működése jó támpontokat ad arra, hogy egy anyag mikor és miért hoz rengeteg megosztást.

Ezeket vesszük most át.

14 UX-hiba, amiktől a mobilos látogatók menekülnek az oldaladról

A mobiloptimalizálás egy dolog. Kötelező dolog, de így önmagában túl tág.

Bontsuk le UX-re, és nézzük, hogy mik azok az apró-cseprő rossz dizájnelemek vagy használhatatlan funkciók, amelyek miatt a mobilos forgalmad nagy részét (vagy egészét) elveszíted.

Van, amikor egyértelmű a lepattanás, mert az oldal nem tölt be vagy épp használhatatlan. Máskor pedig olyan rossz élményt adsz a mobilról érkező látogatónak, hogy inkább bezárja az oldalt, és keres egy használható webáruházat (pl. a konkurensedét).

Akárhogy is legyen: az egyre növekvő mobilos forgalmat tartják az online vásárlás jövőjének. Még most javítsd az alábbi hibákat.

4 webáruháztrend, amely már tart

Hol tartanak ma a webáruházak? Mi az a trend, amivel egyértelműen jobb lehetsz a konkurenseidnél?
Ezekre adjuk meg a választ. Ez nem olyan trendelemző cikk, hogy hasra ütve merészeket jósolunk, hanem olyan, amelyben a már meglévő folyamatokat toljuk ki a jövőbe. Az itt részletezett trendek már elkezdődtek.