A Facebook-nyereményjátékod legális? Mit szabad és mit nem?

Van egy óriási hátránya a Facebooknak, Twitternek és a közösségi médiás platformoknak: nem a te játszótered.

Tulajdonképpen ha holnap bezárna a Facebook, akkor maximum némi morgáshoz lenne jogod. De az ő felületük, az ő fejlesztésük, az ő mindenük, ezért azt csinálnak vele, amit szeretnének. Itt emelném ki, hogy éppen ezért legyen a cégednek egy olyan felülete, amely csak a tiéd (pl. weboldal saját tárhelyen).

Mennyit ér egy lájk?

Bármilyen marketingtevékenységről is legyen szó, a nap végén a ROI (megtérülés) a legfontosabb. Az számít, hogy az elköltött 1 forintomra visszakapjak pl. kettőt. És ha nem is feltétlenül most, de a kampány (vagy marketingtevékenység) behatárolt ideje alatt. Vagy mondjuk fél évre vissza tudjam vezetni, hogy a novemberben elköltött 1 forint hozzájárult ahhoz, hogy márciusban bejöjjön 2.

Mire használhatod a facebookos alkalmazásokat? 4 példa

A Facebook leglényege az interakció.
Ezzel sok cég nem tud mit kezdeni (hiszen ugyanazt a kommunikációs stílust próbálják átvinni a közösségi médiába is), viszont vannak olyanok, akik tényleg párbeszédet alakítanak ki, közösséget építenek és úgy általában kellemesen elcseverésznek a potenciális ügyfeleikkel. Ez pedig jó, mert ma már nem az arctalan cégtől szeretünk vásárolni, hanem attól, amelyet ismerünk.

Honlapmenedzser a Marketing Expón

A KKV-Expón kiállítani komoly presztízs, valamint leírhatatlanul hasznos: számtalan jó kérdésre válaszoltunk, és mindez szinte felbecsülhetetlen piaci ismeretet adott.
A kiállításon a közösség játékok előnyeit mutattuk be a résztvevőknek és erre adtunk megoldást.