Így pezseg a digitális világ – 5 felmérés és még több insight

Webáruház-tulajként és/vagy online marketingesként folyamatosan friss adatokra van szükséged. Nem tudsz mindent tesztelni, és nem tudsz minden kérdésedre piackutatást, felmérést, tanulmányt rendelni.

Szerencsére abban a korban élünk, ahol az internet összeköt minket, az információ pedig szabadabb, mint valaha, így már egyetlen kattintással könnyen tájékozódhatunk az online világ aktuális trendjeiről.

A legfrissebbekből szemezgettünk. 

Egy konverziós arány nem elég!

Ha webáruházad van, bizonyára folyamatosan követed az oldalad átlagos konverzióját, optimalizálással próbálod növelni és úgy általában az egyik legfontosabb mérőszámnak tartod. Ha nem így teszel, akkor valószínűleg nem lesz már sokáig webáruházad (értsd: eredményorientált marketingszemlélet nélkül nagyon könnyű csődbe vinni az oldalt).

Az oldal átlagos konverziós aránya kétségtelenül fontos, de ez az ártatlan és fontos szám számtalan félreértésnek adhat táptalajt. Látsz egy számot: lehet, hogy felül- vagy alulértékeled a webshopod tényleges teljesítményét.

Sőt, ha csak a teljes weboldal átlagos konverzióját nézed, akkor több százezer forintos veszteséget okozhat neked az, ha egy-egy hibát nem veszel észre.

Az átlagos konverziós arány ugyanis elrejti a hibákat.

Hogy miért?

A választ a cikkben találod!

10 módszer, amellyel megnövelheted a webáruházad sebességét

Online marketinges közhely, hogy minél tovább vár egy látogató arra, hogy betöltődjék az oldalad, annál nagyobb lesz a lemorzsolódás, és annál kevesebben fognak vásárolni is. Ha webáruházad van, akkor nemcsak a látogatottságod múlik az oldalad gyorsaságán, de konkrétan a bevételeid is.

Hiszen csak egy kattintásra van a konkurens webshop, amely villámgyors.

Ebben a cikkben 10 módszert veszünk át, amelyekkel az oldalad betöltési sebességén javíthatsz.

Így szabadulj meg a kellemetlen vásárlóidtól!

"A vevő a király."

"1. szabály: A vásárlónak mindig igaza van.
2. szabály: Ha a vevőnek még sincs igaza, az első szabály lép érvénybe."

Ezekkel a mondatokkal semmi gond nincs. Én is imádom az ügyfeleimet, mert nélkülük nem lenne cég.

De egy percig se gondold azt, hogy minden vevőhöz foggal-körömmel kell ragaszkodnod... vagy hogy mindenkit ki kellene szolgálnod.

13 hasznos tipp, mellyel a Facebook-jelenlétedet hatékonyabbá teheted!

Ennek a bejegyzésnek az a célja, hogy ez legyen a leghasznosabb és leginformációdúsabb cikk, amit ebben a hónapban olvastál. Ha a cikket olvasás után ki akarod nyomtatni, akkor a célomat elértem.

Kezdjük az elején. A Facebook (és általában a social media) a legjobb és legrosszabb dolog egyszerre, ami a marketinggel történt.

A legjobb, mert költséghatékonnyá és egyszerűvé tette a közvetlen kommunikációt. Lehetsz személyes, szerethető, lájkolható és megosztható, céged emberi hangot kap, ez pedig nagy előny.

És a legrosszabb, mert a legügyesebb és kevésbé ügyes cégek közötti „olló” még nagyobbra nyílt. Immár nem az újságban konkurál az üzeneted a szerkesztőségi tartalommal – ez jó hirdetéssel vagy natív tartalommal még könnyedén vehető akadály volt. Ma a céged üzenete az ügyfeled családtagjainak és barátainak üzeneteivel versenyez – a felület ugyanis azonos. És hidd el, hogy ha választani kell, akkor az ügyfeled a barátait fogja választani.