Ennek a bejegyzésnek az a célja, hogy ez legyen a leghasznosabb és leginformációdúsabb cikk, amit ebben a hónapban olvastál. Ha a cikket olvasás után ki akarod nyomtatni, akkor a célomat elértem.
Kezdjük az elején. A Facebook (és általában a social media) a legjobb és legrosszabb dolog egyszerre, ami a marketinggel történt.
A legjobb, mert költséghatékonnyá és egyszerűvé tette a közvetlen kommunikációt. Lehetsz személyes, szerethető, lájkolható és megosztható, céged emberi hangot kap, ez pedig nagy előny.
És a legrosszabb, mert a legügyesebb és kevésbé ügyes cégek közötti „olló” még nagyobbra nyílt. Immár nem az újságban konkurál az üzeneted a szerkesztőségi tartalommal – ez jó hirdetéssel vagy natív tartalommal még könnyedén vehető akadály volt. Ma a céged üzenete az ügyfeled családtagjainak és barátainak üzeneteivel versenyez – a felület ugyanis azonos. És hidd el, hogy ha választani kell, akkor az ügyfeled a barátait fogja választani.