Mobilos webáruházkörkép: 6,6 milliárd font kieső bevételt jelent a mobiloptimalizáció hiánya

E fenti adat a Centre for Retail Reserch és a Vouchercodes.co.uk közös felméréséből származik. Ízlelgessük picit: a kiskereskedelmi szektor évente átlagosan 2,86 trillió forint árbevételtől esik el pusztán azért, mert a webáruházuk nincs mobilra optimalizálva (vagy a vásárlás nem gördülékeny).

Nézzük, hogy a szigetországban hogy áll a mobilos ekereskedelm (hiszen a sikeres gyakorlatokat importálhatod, a hibákat pedig elkerülheted).

Maradj kapcsolatban az érdeklődőkkel, avagy a Facebook-remarketing használata

Bizonyára tapasztaltad már te is, hogy rendkívül sokan olyan érdeklődő jut az oldaladra, aki telepakolja ugyan kosarát webshopodban, de később nem tér vissza, hogy meg is vegye a termékeket. Aki vásárol, az pedig csak ritkán tér vissza újabb pénzköltés erejére.

Az online áruházadhoz leginkább konvertáló emberek megtalálásához és a kapcsolattartásra hozta létre többek között a Facebook is a remarketing lehetőségét.

Mire figyelj, ha meg szeretnéd duplázni bevételeidet az ünnepek alatt?

Előző cikkünkben arról írtunk, hogy hogyan teheted oldaladat biztonságossá az illetéktelen betolakodók elől.

Ha megtetted ezeket a lépéseket, akkor nem maradt más hátra, minthogy felépítsd webshopod karácsonyi kampányát és számold a bevételedet.

Összeállítottunk egy listát, amire érdemes odafigyelni annak érdekében, hogy az év végi ünnepi időszakot minél magasabb profittal tudd zárni!

Készítsd fel weboldalad a karácsonyi rohamra!

A karácsony minden kereskedő számára kiemelten fontos időszaka az évnek. Nincs ez másként az online piacokon sem, sőt egyre inkább elmondható, hogy a vásárlók lassan szívesebben rendelnek a számítógép előtt ülve, minthogy végigvárják a kígyózó sorokat a bevásárlóközpontokban.

Nem árt tehát már most felkészülni a karácsonyi dömpingre és felkészíteni, vagy legalábbis ellenőrizni weboldalunkat a biztonságos működésre.

Összegyűjtöttünk 3 olyan tippet, melyek a leggyakoribb hibák kivédésére szolgálnak, és így nem csak vevőid, hanem Te is elégedetten zárhatod majd a karácsonyi bevásárlásokat.

A konkurensed árai a te oldaladon – őrültség vagy a legjobb ötlet? (és miért ne legyél a legolcsóbb választás)

Képzeld el, hogy egy webáruházban böngészed a termékkínálatot. Látsz egy terméket, ami tetszik. Látod az árát is. Az első gondolatod az, hogy a termékre rákeresel és megnézed más webáruházakban is (vagy rögtön egy árukeresőben pillantasz rá a többiek árára).

De erre nincs szükség: a webáruház kijelzi, hogy más webshopokban ugyanez a termék mennyiért kapható.

És képzeld el, hogy a te webshopod működik így.

Mielőtt a homlokodon gyöngyözne az izzadság, tisztázzunk valamit: mindannyian összehasonlítjuk az árakat. Te is. Én is. A vásárlóid is. És ha más webáruházban az adott terméked (ami nem handmade jóság, hanem egy nagy márka pulóvere) 2000 forinttal olcsóbb, akkor pár perc múlva a látogatód tudni fogja, hogy ott olcsóbb.