A termékoldalad 21 kötelező eleme

Mi teszi a jó és hatékony termékoldalt? Mitől lesz keresőbarát, meggyőző, hiteles és látványos? Minden webáruháztulaj alapvető kérdése ez, hiszen a termékoldal az, ahol a tranzakció elkezdődik (és a fizetési oldalon ér véget).

Az alábbi lista nagy segítségedre lesz, ha épp most készíted az új webáruházad (vagy a meglévőt optimalizálod).

Útmutató a Pinteresthez

Remélhetőleg ismered a Pinterestet. Talán már használod is. Érdemes is, mert ezt a közösségi felületet mintha a webáruházaknak, kiskereknek és kézműves és/vagy látványos termékeket árulóknak találták volna ki. Hogy megéri-e?

Mobilos webáruházkörkép: 6,6 milliárd font kieső bevételt jelent a mobiloptimalizáció hiánya

E fenti adat a Centre for Retail Reserch és a Vouchercodes.co.uk közös felméréséből származik. Ízlelgessük picit: a kiskereskedelmi szektor évente átlagosan 2,86 trillió forint árbevételtől esik el pusztán azért, mert a webáruházuk nincs mobilra optimalizálva (vagy a vásárlás nem gördülékeny).

Nézzük, hogy a szigetországban hogy áll a mobilos ekereskedelm (hiszen a sikeres gyakorlatokat importálhatod, a hibákat pedig elkerülheted).

Maradj kapcsolatban az érdeklődőkkel, avagy a Facebook-remarketing használata

Bizonyára tapasztaltad már te is, hogy rendkívül sokan olyan érdeklődő jut az oldaladra, aki telepakolja ugyan kosarát webshopodban, de később nem tér vissza, hogy meg is vegye a termékeket. Aki vásárol, az pedig csak ritkán tér vissza újabb pénzköltés erejére.

Az online áruházadhoz leginkább konvertáló emberek megtalálásához és a kapcsolattartásra hozta létre többek között a Facebook is a remarketing lehetőségét.