A sikeres marketing receptje mindig az volt, hogy a jó üzenetet juttasd el a jó embereknek, a jó csatornán, a jó időben.
Az utóbbi évek Google-frissítései keményen büntetik azokat, akik rossz minőségű tartalmat készítenek – ez alatt értsd a kulcsszavakkal telezsúfolt olvashatatlan „cikkeket”, amiket kizárólag a keresőpozíció javítására írattak. Ma már rangsorolási szempont, hogy mennyi időt töltenek a látogatóid a cikk olvasásával, mekkora a lepattanásod vagy az oldalad dwell time-ja, tehát összességében: minőségi-e a tartalmad.
És mindenki egyetért abban, hogy kiváló tartalom nélkül ma nem tudsz az online marketingben érvényesülni.
A fő probléma az, hogy sokan itt megállnak, és a terjesztéssel nem foglalkoznak ugyanannyit, mint a tartalomkészítéssel.
Pedig ha a legjobb anyagod nem jut el a célpiacodhoz, akkor nem számít, hogy milyen jó az anyag.
Terjesszünk tehát tartalmat. Ez a cikk nem a közösségi médiás terjesztésről szól, mert nem bonyolult kitalálni, hogy az új cikkeidet tedd ki a céges oldaladra. Nézzük meg a további lehetőségeket.