Digitális statkörkép – a legjobb marketinges adatok

Te is szenvedélyesen bújod a friss felméréseket, új kutatásokat és az uralkodó insightokat? Ha nem is szenvedélyesen, de valahogy bújnod kell: nem tudsz minden kutatást egymagad lezavarni (még a nagyvállalatoknak sincs ennyi erőforrásuk), ezért mások által végzett kutatásokból is kell csemegézned. Költséghatékony bepillantás a mai online fogyasztó viselkedésébe.

11 lépés, hogy a webáruházad lepattanási arányát csökkentsd!

Lepattanási arány – nemcsak a szívedet szomorítja el, ha magas a bounce rate, de a keresőoptimalizálásodnak is árt.

(A Google figyelembe veszi a lepattanási arányt, és általában a magas lepattanási arányú oldalt rossz minőségűnek tartja és hátrébb rangsorolja. Ez alól némileg kivétel a landing page [főleg akkor, ha deindexeled], mert ott az oldal típusából is adódik, hogy a bounce magas lesz.)

Digitális marketingkatasztrófák

Mondják, hogy csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. A tradicionális hirdetés egy „high-risk” lépés: vagy nagyon bejön (és akár virálisan elterjed a kampányelem, de mindenképp nőnek az eladások és megnő a brand ismertsége), vagy nagyon nem (és elégetted a büdzsét: az ATL-reklámhelyek nem olcsók – legalábbis KKV-s szemmel nem azok).